RainPharma zijn bijzondere voedingssupplementen van de allerhoogste kwaliteit, volgens de orthomoleculaire traditie en in regel met de Belgische en Europese richtlijnen. En dat gaat niet onopgemerkt voorbij.

Alle producten van RainPharma worden geproduceerd in België. Best bijzonder!

Bij RainPharma kijken we niet naar de kostprijs.

We zoeken de beste formule en de beste ingrediënten. Van alle gebruikte vitamines en mineralen kiezen we de allerbeste vormen, die het beste door het lichaam worden opgenomen.

Dat is de reden dat u een uiterst kwalitatief en veilig product kan aanschaffen, voor een eerlijke prijs.

Maak een afspraak bij voor een supplementenprogramma op maat.

  • Voel je energieker in 14 dagen.
  • Geef het afslanken een boost.
  • Pak constipatie, spierkrampen, en vochtophouding aan
  • Ga veroudering tegen en zoveel meer… Deskundig, natuurlijk en effectief.
  • Het grote geheim van onze uitzonderlijke resultaten ligt in het feit dat wij al onze afslankprogramma’s combineren met orthomoleculaire voedingssupplementen. Want, wat zich binnenin afspeelt toont zich langs buiten.

Ontdek alle onderstaande producten www.rainpharma.be

Hoe wordt een product ontwikkeld?

Eerst is er het idee. Aan elk idee stellen we twee eisen. De eerste eis is: Hoe kunnen we een product maken dat beter en kwalitatiever is dan bestaande producten in hun soort? De tweede eis is: Is het idee geloofwaardig? Zal het product daadwerkelijk doen wat er wordt beloofd? Want met al die hocus pocus in reclames, daar lachen we een beetje mee.

Vervolgens worden specialisten aangetrokken. Mensen die bekend staan als zeer deskundig in hun vakgebied. Dan is het tijd voor stalen en productietechnische aspecten. Die stalen worden dan weer kritisch beoordeeld door andere specialisten. En zo gaat de bal een hele tijd op en neer. Eens de kogel door de kerk is en we zeker weten dat we een top-product op tafel hebben, dan moet nog heel het wettelijke aspect geregeld worden. En natuurlijk moet het product ook geproduceerd worden. En dat product heeft een verpakking nodig.

In het algemeen duurt het 3 jaar. Van idee tot afgewerkt product. Wij gaan niet over één nacht ijs. We zijn gestart in 2006. Het eerste product rolde in januari 2010 van de band. Dat was de officiële start.

Hoe promoten we het merk?

Niet. We hebben ons voorgenomen niet op beurzen te gaan staan, geen handelsvertegenwoordigers in dienst te nemen, niet te goochelen met constante kortingen en journalisten of bloggers niet te bombarderen. We zijn wel actief met digitale nieuwsbrieven. We willen werken van onderuit. Gewone mensen die van onze producten houden en het doorvertellen. Kwaliteit bewijst op de lange termijn zichzelf. Die aanpak moet natuurlijk nog bewezen worden. Maar wij denken dat we op goede weg zijn.

Wie is het cliënteel van RainPharma?

Meer en meer consumenten leren de producten van RainPharma kennen. Spontaan. Ondertussen mogen we enkele belangrijke families, topkoks, sporters, televisiefiguren en bekende reclame-mensen tot onze overtuigde en trouwe klanten rekenen. Met hun namen zullen we nooit uitpakken. En iedereen betaalt dezelfde prijs. Men gebruikt onze producten omdat men overtuigd is, niet omdat men ze gratis krijgt. We hanteren trouwens erg eerlijke prijzen voor de geboden kwaliteit en de zorgvuldig uitgekozen ingrediënten.

Waarom vertellen we dat we van België komen?

Omdat het zo is. Onze producten worden zowel in België ontwikkeld als geproduceerd. Niet met lage lonen. Niet door kinderhanden. Investeren in de lokale economie. Weten met wie we werken. Van elk ingrediënt kennen we de leverancier. We kiezen altijd voor kleine partners, familiebedrijven en in het algemeen mensen die nog een echte passie voor hun vak hebben. Belgen zijn vaak veel te weinig fier op wat we zelf maken. Het is voor een Belgisch merk ook vaak veel moeilijker om in nationale bladen te verschijnen, terwijl internationale niche merken vaak met open armen worden onthaald. Het is nu eenmaal onze aard? Misschien.

Wat doen we met de opbrengsten?

We hebben ons voorgenomen om de eerste 5 jaren geen winsten uit te keren en elke laatste eurocent opnieuw te investeren. Niet in reclame, maar in onderzoek en kwaliteitsverbetering. Daar houden we ons aan. Zo bouwen we een sterk merk met veel ‘aanraders’. Onze lonen betalen we natuurlijk wel uit. Maar wees gerust, dat zijn discrete bedragen.

Wat is onze grootste motivatie?

Complimenten krijgen. Meer dan winst maken. Dat laatste komt wel vanzelf. Veel bedrijven krijgen vaak emails met klachten, wij krijgen vooral emails van consumenten die ons spontaan bedanken voor de geboekte resultaten en de hoge kwaliteit van onze producten. Aangezien we allen elke dag moeten werken, kunnen we het maar beter zo prettig mogelijk maken.